HACK">
Kötelező kamarai regisztráció

Európai Unió
SAVE THE DATE - La nuova gestione del rischio per acquirenti e fornitori - Vevő és szállítói kockázatkezelés új lehetőségei: Portfolio Insights
2021. október 13., szerda
Camera di Commercio Italiana per l'Ungheria
Cari Soci e Amici,
La Camera di Commercio Italiana per l'Ungheria, in collaborazione con Coface, ha il piacere di invitarVi all'evento del prossimo 19 Ottobre dal titolo "La nuova gestione del rischio per acquirenti e fornitori: Portfolio Insights".
L'obiettivo dell'evento è quello di presentare ad acquirenti e fornitori un nuovo servizio per la gestione del rischio, ideato in seguito ai cambiamenti dettati dalla crisi pandemica.
Portfolio Insights è l'ultima soluzione innovativa di Coface e fornisce un approccio globale all' analisi e alla gestione del rischio del portafoglio dei partner commerciali, con una soluzione unica sul mercato, basata sul valore DRA, utilizzato anche nell'ambito assicurativo.
Il cliente potrĂ  analizzare i suoi partner commerciali in base alle sue preferenze attraverso un'interfaccia semplice e intuitiva. La funzione di Portfolio Insights sarĂ  quella di mappare e prevenire i rischi nelle catene di approvvigionamento.

Al termine della presentazione verranno forniti suggerimenti, soluzioni e pratiche per una corretta gestione del rischio.
Martedì 19 ottobre 2021 - ore 10:00
Durata del webinar: Circa 90 minuti + Sessione finale Q&A
L'evento è gratuito e sarà svolto in lingua ungherese, con servizio di traduzione consecutiva in lingua italiana

Programma:
9:30 - 10:00
Registrazione e Welcome Coffee
10:00 - 11:30
Saluti di benvenuto
Dott. Oszkár Gábor Sólyom, Presidente CCIU


Introduzione
Renato Fava, Vicepresidente CCIU

Relatore Unico
Éva Friedrich, Responsabile Commerciale e Gestione Sinistri di Coface
Sessione Q&A - Saluti di Chiusura

Networking & Coffee


L'EVENTO SI SVOLGERĂ€ IN MODALITĂ€ IBRIDA:
POTRĂ€ ESSERE SEGUITO DI PERSONA PRESSO LA SEDE CCIU IN LONYAY UTCA, 18/a (MAX. 20 PERSONE CONSENTITE E FARĂ€ FEDE L'ORDINE DI REGISTRAZIONE ONLINE).
PER CHI NON POTRĂ€ ESSERE PRESENTE IN SEDE, AVRÁ LA POSSIBILITÁ DI SEGUIRE L'EVENTO ONLINE ATTRAVERSO LA PIATTAFORMA ZOOM.
Per ulteriori informazioni e/o chiarimenti, contattare:

Reparto Marketing: +36 70 886 6762
Reparto Eventi: +36 70 886 6761

Per registrarsi all'evento cliccare sul link sottostante:
Kedves Tagjaink és Barátaink,
A Magyarországi Olasz Kereskedelmi Kamara a Coface együttműködésével szeretettel meghívja Önöket a "Vevő és szállítói kockázatkezelés új lehetőségei: Portfolio Insights" című előadásra, amely 2021 október 19-én kerül megrendezésre.
A pandémiás időszak az élet és a gazdaság oldalán egyaránt sok mindent megváltoztatott, illetve átváltoztatott.
Az előadás során az egyik ilyen változás illetve új megoldás kerül bemutatásra. A kockázatkezelés újabb területén az ellátási láncokban keletkező kockázatok feltérképezésére ill. megelőzésére globális szinten kifejlesztett Portfolio Insights szolgáltatás.
A Portfolio Insights, Coface legújabb innovációja, megoldást biztosít globális szinten vizsgálni és kézben tartani kereskedelmi partnerek portfóliójának kockázatát, a piacon egyedülálló megoldással, hitelbiztosítói szakértelemmel, a vevők biztosítása során is használt DRA érték alapján. Felhasználóbarát, vizuális, interaktív felületen a saját preferenciái szerint elemezheti kereskedelmi partnereit, akár összefoglaló portfólió kockázati kimutatásra, akár a portfólióba tartozó cégek alapos és mélyreható elemzésére van szüksége.
Egyéb kockázatkezelési megoldások, tippek és praktikák
2021. október 19. Kedd - 10:00 órától

Webinárium időtartama: kb. 90 perc + záró kérdések és válaszok

A részvétel ingyenes és magyar nyelven kerül megrendezésre, konszekutív tolmácsolással olaszra


Program:
9:30-10:00
Regisztráció, welcome coffee
10:00-11:30
Köszöntő
Dr. Sólyom Gábor Oszkár, a MOLK Elnöke

Megnyitó
Renato Fava, a MOLK Alelnöke

Előadás
Éva Friedrich, Coface Céginformációs és Követeléskezelési Üzletágának Vezetője

Kérdések és Válaszok - Zárszó
Kapcsolatépítés, Kávéval

AZ ESEMÉNY HIBRID FORMÁBAN KERÜL MEGRENDEZÉSRE:

SZEMÉLYES RÉSZVÉTEL A MOLK IRODÁBAN, LÓNYAY UTCA, 18 / A (MAX. 20 FŐ, regisztrációs feltételhez kötött).

ONLINE RÉSZVÉTEL A ZOOM PLATFORMON KERESZTÜL.

További információkért kérjük, vegye fel a kapcsolatot:

Marketing: +36 70 886 6762
Rendezvényszervezés: +36 70 886 6761

A regisztrációhoz kattintson az alábbi linkre:

Facebook
LinkedIn
Flickr
Youtube
© 2021 Camera di Commercio Italiana per l'Ungheria