Minőségpolitika
2013. február 19., kedd
A Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Szolgáltató Kht. elkötelezettséget vállal, a tevékenységére vonatkozó jogszabályi és szakmai követelmények teljesítésére. Munkája hiteléül, kijelenti, hogy szakmai tevékenységét és működtetett minőségirányítási rendszerét folyamatosan fejleszti, az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány elvárásainak megfelelően. a
  • Kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségének biztosítására, mind az előzetes ügyfél-tájékoztatás, mind az oktatás folyamán.
  • Oktatásainkat mindig az aktuális és környezetünkben leginkább jelenlévő igényeknek megfelelően alakítjuk, a képzés tárgya és helyszíne tekintetében egyaránt.
  • Mérjük az oktatások hatékonyságát, amely azt jelenti, hogy képzéseink többsége vizsgával végződik.
  • Minden oktatott tanuló, illetve oktató szakember véleményét megkérdezzük az oktatásra vonatkozó elégedettségéről, és véleményüket felhasználjuk a szolgáltatás minőségének fejlesztésére.
  • Megteremtjük a feltételeit a magas színvonalú oktatásnak, mind az oktatótermek kényelmes kialakításával, mind a szükséges és korszerű oktatási eszközök beszerzésével, és alkalmazásával.
  • Fokozott figyelmet fordítunk az oktatók kiválasztására, valamint az általuk vezetett oktatások figyelemmel kísérésére.
  • Ügyelünk arra, hogy tanulóink az óraközi szüneteket hasznosan és kényelmesen tölthessék.
  • Tevékenységünk során az oktatási célokat és az elérhető legmagasabb minőséget tartjuk szem előtt.
  • A magas, és jól alkalmazható tudásszint elérése érdekében saját munkatársainkat is állandóan képezzük, így mindig biztosítjuk minőségi tevékenységüket.
  • Az évente pontosított minőségcélok megvalósítása, azok ellenőrzése, és a helyesbítő tevékenységek alkalmazása, biztosíték a saját rendszerünk fejlődésére, és partnereink megelégedésére.
 
Békéscsaba, 2006. december 01.
 
Varga Andrea
ügyvezető igazgató